Zdravie je najlepší pracovný benefit
Recept na prosperitu
Zlý zdravotný stav si každý rok vyberá svoju daň – spoločenskú aj ekonomickú. Jeho zlepšenie a včasná intervencia dokážu v aktívnom veku pridať aj desať rokov navyše.
Efektívne riešenie, ktoré šetrí čas vašich zamestnancov
Univerzálny benefit pre každého – prevencia je najlepší pracovný benefit.
Vaši zamestnanci ušetria čas počas pracovného dňa, pretože na jednom mieste nájdu všetkých potrebných odborníkov.
24 ambulancií a 5 doplnkových pracovísk.
Otváracie hodiny počas pracovného týždňa
od 7:00 do 20:00 hod. (neskôr aj v soboty).
Poloha & doprava
• Business centrum Eurovea 2
• Zastávka MHD v komplexe
• Parkovanie zadarmo
Dostupná zdravotná starostlivosť
Efektívne riešenie pre vás a vašich zamestnancov.
- Online rezervácia presného termínu.
- Kratšie čakanie na vyšetrenie.
- Možnosť telefonickej konzultácie s lekárom alebo lekárnikom.
- Limitovaný počet klientov v rámci polikliniky.
- Dostatok priestoru na realizáciu vyšetrenia - 30 minút.
- Čakanie na termín u špecialistu skrátené na niekoľko dní, maximálne niekoľko týždňov.
Partneri, ktorí nám dôverujú
JSIS screening
Sme hrdým partnerom poskytovania zdravotného screeningu v rámci Spoločného systému zdravotného poistenia európskych inštitúcií.
Naše služby Váš Lekár
Ročné
členstvo
Rozšírená preventívna prehliadka
Ročné členstvo u všeobecného lekára
Samostatná návšteva ambulancie
Vstupné vyšetrenie a kontrola
Naše produkty vieme prispôsobiť vašim potrebám. V prípade záujmu nás, prosíme, kontaktujte.
Kontaktujte nás
Viliam Šimek
Sales manager
Tomáš Pálenkár
Sales manager
Referencie
Spätná väzba od našich firemných klientov
So spoločnosťou Váš Lekár pracujeme už viac rokov. Spĺňajú všetko to, čo od dodávateľa služieb očakávame – efektívnosť, rýchlosť, odbornú zdatnosť. A nedá mi nespomenúť ich osobný a zanietený prístup pri riešení problémov.
Profesionálny prístup a vysoká kvalita poskytovaných služieb spoločnosti Váš Lekár umožnila našim zamestnancom otestovať sa priamo na pracovisku bez nutnosti objednania a čakania na výsledok. Ústretový a vždy usmiaty personál prispel k úspešnému zvládnutiu ťažkého obdobia.
Referencie
Spätná väzba od našich klientov
Časté otázky
Poliklinika Váš Lekár sa zameriava na prevenciu a dlhovekosť. V praxi ide o kombináciu klasických lekárskych špecializácií a doplnkových špecializácií (nutričné, farmaceutické, duševné poradenstvo), ako aj o rozšírené preventívne prehliadky podľa veku a pohlavia, ktoré môže klient realizovať v priebehu trvania platnosti ročného programu osobnej starostlivosti. Poliklinika bude mať limitovaný počet klientov tak, aby mohla poskytovať lekárovi dostatok času na realizáciu vyšetrení a aby mal klient pozitívnu skúsenosť s aktívnym počúvaním a vysvetlením medicínskych postupov.
Na podstránke Ambulancie nájdete informácie o 23 ambulanciách a piatich doplnkových pracoviskách.
Ročný program v poliklinike, v ktorom sú zahrnuté komerčné služby súvisiace s manažmentom klienta (objednávanie, notifikácie, atď.) stojí 1200 €. Klient neplatí za realizované zdravotné výkony, ktoré sú hradené jeho zdravotnou poisťovňou – s výnimkou stomatológie, psychológie, nutričného poradenstva, dentálnej hygieny, estetických zákrokov a rehabilitačných procedúr. Klient platí za všetky výkony podľa platného cenníka služieb (napr. cystoskopia u urológa), ako aj za všetky vyšetrenia na vlastnú žiadosť (neindikované vyšetrenia). V prípade, že lekárska špecializácia nie je zazmluvnená s niektorou alebo všetkými zdravotnými poisťovňami, musí klient uhrádzať v plnej výške predpísané lieky (nevzťahuje sa na výkony, ani na laboratórne vyšetrenia).
Nie, poliklinika je zameraná na prevenciu dospelých klientov, teda osôb, ktoré dosiahli 18 rokov.
Na recepcii polikliniky vyplníte dohodu o poskytovaní všeobecnej starostlivosti spolu s recepčnou. My sa postaráme o prenos zdravotnej dokumentácie smerom k nám.
Áno, môžete. Po vyšetrení objednaných pacientov sa vám bude lekár venovať v zmysle platnej legislatívy.
Áno, k dispozícii je tzv. jednorazový vstup k jednému špecialistovi. Obsahuje dva vstupy (vyšetrenie a kontrola). Manažment klienta v prípade tohto programu je 150 € jednorazovo.
Áno, máme na to určený špeciálny program Vyskúšajte si nás. Ide o vstupnú preventívnu prehliadku a klient si môže vybrať z niektorých špecializovaných preventívnych prehliadok (pohybového aparátu / očná / urologická / gynekologická). Táto preventívna prehliadka stojí vrátane manažmentu klienta 150 € jednorazovo. V prípade, že klient u nás po tomto programe ostane, odrátame mu ju z ceny celoročného programu, t.j. 1200 – 150 = 1050 €.
Na vyšetrenie sa klient objednáva telefonicky: +421 940 409 070 a objednáva sa na dohodnutý čas. Je potrebné brať do úvahy, že čas vyšetrenia je orientačný, pretože vyšetrenie každého pacienta je individuálne a môže mierne presiahnuť stanovenú časovú snímku. Pracovník call centra ponúka termíny vyšetrení podľa obsadenosti elektronického diára lekára a ponúka najskorší možný termín. Systém objednávania budujeme tak, aby bol termín dostupný v maximálnom časovom horizonte XXX dní.
Preferovaný spôsob objednávania je call centrum, keďže klientsku zónu budeme nasadzovať postupne. Do budúcna bude možnosť objednať sa pomocou klientskej zóny, ktorá bude obsahovať termíny vyšetrení podľa potreby. Táto klientska zóna nebude formou aplikácie, ale bude vo forme responzívneho webu, ktorý sa rovnako ľahko ovláda. Objednať sa budete môcť komfortne aj prostredníctvom smartfónu.
Áno. Poliklinika sprostredkuje následné vyšetrenia typu MRI a CT prostredníctvom externých spolupracujúcich partnerov. Ich zoznam dostanú klienti k dispozícii spolu s postupom objednania sa pri otvorení polikliniky.
Zrušenie alebo preloženie termínu sa realizuje prostredníctvom call centra, e-mailu alebo klientskej zóny, prípadne osobne na recepcii polikliniky najneskôr 48 hodín pred realizáciou vyšetrenia. Práve 48 hodín pred vyšetrením príde klientovi pripomienka termínu, kde bude vyzvaný na prípadné zrušenie alebo preloženie, aby sa predchádzalo neefektívnej práci s lekárskymi kapacitami.
Prevádzkové hodiny polikliniky budú zatiaľ od pondelka do piatka, v čase od 7:00 do 20:00. Víkendovú prevádzku poliklinika zatiaľ neposkytuje a k dispozícii nebude ani pohotovosť. Odporúčame klientom využiť nemocničnú pohotovosť v rámci mesta Bratislava alebo v mieste bydliska.
Áno. Klient zavolá na call centrum, ktoré ho prepojí so všeobecným lekárom. Ten po konzultácii s klientom určí jeho stav a odporučí ďalšie kroky.
Preventívne prehliadky v rámci polikliniky sú koncipované tak, aby poskytli obraz o zdravotnom stave klienta podľa veku a pohlavia, vrátane interpretácie lekára; aby pokryli čo najviac možných rizikových oblastí zdravia a vytvorili ucelený pohľad na zdravotné problémy klienta po vyšetrení lekárom a vyhodnotení laboratórnych testov a EKG. A aby zároveň obsadili lekárske kapacity v primeranom množstve.
Áno. Ak si ročné členstvo kúpi viacero členov, medzi ktorými je jasné prepojenie (napríklad rodina / partneri), dostane každý klient zľavu z ceny ročného programu 200 €.
V ročnom balíku je zahrnutá aj pracovná lekárska prehliadka pre zamestnancov zaradených do I. a II. kategórie prác podľa zdravotných rizík. Vaša firma si tak môže uplatniť sumu ako náklad v účtovníctve. Viac detailov vám povedia vaši účtovníci.